Information vedrørende refusion

07. april 2020

Musikhuset Aarhus refunderer din billet, hvis forestillingen er aflyst på grund af coronavirus.

Hvis din forestilling er blevet aflyst, refunderer vi din billet således:

Billetter købt online på musikhusetaarhus.dk

Hvis du har købt dine billetter online, vil pengene automatisk blive refunderet til det betalingskort, som du har benyttet ved købet.

Bemærk: Har du benytte et Mastercard, kan der gå flere uger, før du har pengene på din konto.

Billetter købt via telefon, med gavekort eller ved personligt fremmøde

Hvis dine billetter er købt igennem Musikhuset Aarhus via telefon, ved fremmøde i vores billetsalg eller helt/delvist med gavekort, overfører vi pengene til din NEM-konto. Hvis vi har brug for yderligere oplysninger, skal vi nok kontakte dig.

Hvis du har skiftet betalingskort

Skulle du have skiftet betalingskort, siden du købte billetten, kan vi stadig overføre pengene til det nye kort, hvis det er knyttet til samme bankkonto som det, du betalte billetten med.

Hvis du har skiftet bank

Har du skiftet bank, sørger din gamle bank for at overføre pengene til den nye. Kontakt evt. din nye bank, hvis du vil vide mere.

Hvis din forestilling er blevet udsat

Hvis din forestilling er blevet udsat til en senere dato på grund af corona-situationen, får du tilbudt billetter til den nye dato. Hvis du er forhindret i at komme på den nye dato, kan du vælge at anmode om refusion af billetten via email til billetsalget på billetsalg.mus@mkb.aarhus.dk.

Normalt refunderer vi koncertbilletter indenfor 1-4 uger, men da vi på grund af corona-situationen har ekstraordinært mange kundehenvendelser, kan der være længere ekspeditionstid.

Du skal selv holde øje med din konto.

Bestillinger af mad eller drikke i café og brasserie

Har du bestilt mad eller drikke i vores café eller brasserie og betalt på forhånd, refunderes bestillingen automatisk sammen med billetten.

 

Læs om flytninger og aflysninger pga. coronavirussen.